Lauantaisin on vaikea keksiä sopivia otsikoita
Varasimme aamupäivän puolisoni työhuoneen uuden komero-hylly-laatikosto-yhdistelmän rakentelua varten. Aikaa meni hieman toista tuntia. Kokonaisuus oli käsittämättömän hyvin tuotteistettu. Weblogeissa ei oikein sopisi mainostaa, mutta lastulevy-melamiinitusinatavaran hinnasta ja massiivipuujärjestelmän laadusta pitävälle voi suositella hämäläistä tuotetta. Tämän tyyppiset kalusteet kun on totuttu liittämään erääseen arvonsa varsin hyvin tuntevaan tuotemerkkiin.
Saunalenkillä Startexin "Tervakakkonen" osoittautui sopivaksi valinnaksi (mitä siitä mainostamisesta juuri sanottiin?). Jäätymisen ja rännän kastelemisen välimaastossa monikaan sunnuntaihiihtäjän purkkivoidevaihtoehto ei taida olla kovin hyvä. Tämä toimi tasamaalla, laskuissa ja pienissä ylämäissä, mutta esti tehokkaasti lintsaamisen yhtään jyrkemmissä ylämäissä: jos ei potkinut kunnolla, suksi ei pitänyt lainkaan.
Jos rapun olisi halunnut pitää tänään puhtaana, olisi ollut suoraan sanoen petkeleellinen päivä.
Bloggeria ei jätetä, mutta pitäisiköhän pian hurjan kahdeksan kuukauden verkkopäiväkirjurin uran merkkipaaluksi muuttaa alaotsikkoa? Miltä kuulostaisi vaikkapa "Ammattikoulu, tyyppitalo, Lada, ruutupaita, perinteinen tyyli"? Onko kirjoittajan sopivaa webloginsa alaotsikolla kategorisoida itseään, kun hän kuitenkin tekee sen teksteissään?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti